power meet!

hej jag har precis varit på power meet. Det var kul. Just nu så tänkte jag blogga ett ganska långt inlägg. Men jag ska bara gå och hämta lite mjölk först. Nu så är jag tillbacka. Jag ska snart lägga upp dagens outfit. Men först så ska jag skriva om min dag. I dag så var jag på friidrottskola det var roligt för vi hade tävling idag. Ochn på tävlingen så gick det jätte bra för jag vann 2 av 4 grenar. Men på höjdhoppet så gick det alra bäst för jag hoppa 131cm det är nytt rekord . På kulan så stötte jag 885cm .Men nu lägger jag upp kvällens outfit.
linne/kapphal shorts/gina tricot flip flopps/stadium.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Snygga kläder!

Svar: tack
linneasdar.blogg.se

2012-07-07 @ 15:16:37
URL: http://livetenligtelsa.se
Postat av: Hanna

Aaaaah! Älskar linnet! <3

Svar: tack det finns på kapphal.
linneasdar.blogg.se

2012-07-07 @ 15:20:38
URL: http://hannamartikainen.blogg.se
Postat av: Mamma

Super bra hoppat i höjden hoppa så i nästa tävling.

Svar: ja det ska jag
linneasdar.blogg.se

2012-07-07 @ 18:39:32
Postat av: Anonym

Super bra hoppat i höjden hoppa så i nästa tävling.

Svar: ja det ska ´jag
linneasdar.blogg.se

2012-07-07 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0