hej och god kväll

HEJ förlåt att det har varit så dålig uppgartering här på bloggen men nu har jag bestämt att det ska bli bättre uppgratering. Idag så var jag på tävling det var roligt för jag komm tre i kula så jag lägger in en bild när jag har mina priser på mig.


men efter tävlingen så var vi och köpte nytt scahmpo och balsam till mig så lägger upp en bild på vad för schampo jag köpte.



sen köpte jag även en ny inpackning som jag ska prova så jag kommer skriva en reccention om dem så ni kan köpa lika dant


men nu så sitter ja och tittar på diamond leage men jag har haft lite spa kväll idag med både dushning och ansikstmask så jag kan lägga upp en bild på mig när jag har ansikstmask.


till middagen så fick vi två efterrätter lägger upp en bild på dom nu.
¨



nu så kommer jag även lägga upp dages outfit


jacka/kapphal    jeans shorts/jc   flip flopps/stadium linne/kapphal solglasögon/tidnigen glitter
jag tycker att jag har en somrig outfit idag men nu ska jag nog sova snart //kram linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0